ابزار AnswerThePublic
نوشته شده توسط : افتخاری


1. ابزار Ahrefs Backlink Checker
ابزار seo,ابزار seo بدون‌ابزار سئو   پول,ابزارهای ارزیابی بهینه سازی تارنما

ابزار Ahrefs Backlinks Checker به شما این قابلیت را میدهد تا 100 بک لینک و پیوند هر تارنما یا این که URL را که می‌خواهید ملاحظه کنید؛ فارغ از خرید هیچ سیرتکامل اشتراک خاصی. با به کارگیری از این ابزار می‌توانید به داده ها تحت دست پیدا نمائید:

5 برگه نخستین از حیث پیوند های داده گردیده به آنها
5 انکر تکست که بیشترین تکرار را دارا‌هستند
تعداد بک لینک و پیوند ها و referring domains تارنما
مرتبه دامنه DR تارنما متبوع
این ابزار به شدت برای کسب و کارهایی که قصد چک تلاش رقبای وب سایت خویش را دارا هستند، کارساز میباشد. دقت داشته باشید که شما این داده ها را سوای پرداخت هیچ هزینه ای در چنگ خواهید داشت. این ابزار همینطور به شما ایده هایی برای تحقیق لغات کلیدی و سئو محتواهایی که امکان اخذ لینک و پیوند های بیشتری دارا‌هستند را ارائه می نماید. در فیض شما میتوانید پست های رقبای خویش را ارزیابی نمایید و متوجه گردید که آیا حریف متبوع توانسته میباشد کوشش خیر داشته باشد یا این که نه.

2. ابزار Animalz Revive
ابزارهای seo,ابزارهای seo وب سایت,ابزارهای بهینه سازی گوگل

با این ابزار می‌توانید محتوای وب سایت خویش را همواره نو و تازه نگه دارید. داشتن محتواهای نو و بروز، یک کدام از بزرگترین فاکتورهای بهینه سازی تارنما به شمار می رود. با به کارگیری از ابزار Animalz Revive می‌توانید شرایط ترافیک محتواهای خویش را در زمان های وقتی گوناگون بر روی نمودار گزینه محاسبه قرار دهید و در غایت تصمیم بگیرید که کدام صفحه ها نیاز به بروز رسانی و seo دوباره دارا هستند.

3. ابزار AnswerThePublic
محاسبه کیفیت وبسایت,شایسته ترین ابزارهای seo,معرفی ابزارهای بهینه سازی

یکی‌از دیگر از ابزارهای چک seo تارنما AnswerThePublic است. مبحث کلمه ها کلیدی از وقتی که جستجوی صوتی نیز در میان یوزرها، ارتقا محبوبیت پیدا نموده است، مبتلا بحران های متعددی شده‌است. به همین مراد، نصیب لغات کلیدی طولانی دربین دیگر لغات کلیدی به صورت منظم در حالا ارتقاء میباشد.

ابزار AnswerThePlublic مواقعی مثل نوشته‌علمی های وب سایت، پست های شبکه های عمومی و … را تحلیل می نماید تا متوجه خواهد شد که یوزرها بیشتر درخصوص چه مسائلی در درحال حاضر پرس و جو هستند. سپس، حاصل این پرس و جوها را تحت عنوان لغات کلیدی در حیث میگیرد و یک لیست لغت ها کلیدی بسیار کار کشته را برای شما ارائه می نماید. این داده ها در مورد های مختلفی به شما یاری می نماید؛ مثل مورد ها پایین:

این ابزار گروه ای لغت ها را اخذ می نماید و مبنی بر آنان به شما ایده هایی برای ایجاد محتوا سایتتان ارائه می نماید.
با این ابزار میتوانید عنا وین قابل قبولی برای نوشته‌علمی های وبسایت خویش گزینش نمائید.
شما میتوانید به جدیدترین و پرجستجوترین عبارت های کلیدی دسترسی داشته باشید.
شما با به کار گیری از این ابزار به طور ظریف می‌توانید متوجه گردید که عموم چه طور و به چه نحوی درپی یک زمینه میشوند.
مجموعاَ موتورهای کاوش برای این غرض ساخت گردیده اند که جواب های قابل قبولی برای سوال های اشخاص پیدا کرده و آنها به اکران بگذارند. حالا در شرایطی که غرض اساسی کسب و عمل اینترنتی شما نیز همین مسئله است، این ابزار قادر است به خیر و خوبی به شما در وصال بدین غرض یاری دهد.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: